رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان از افتتاح سیستم ماموگرافی در این شهرستان خبر داد.

محمدمهدی مجذوبی شامگاه دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: در حوزه‌ی سلامت که ابعاد مختلفی دارد بار‌ها صحبت شده است.

او افزود: در دیدار اخیر وزیر بهداشت با مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب خطاب به ایشان فرمودند ساخت بیمارستان و درمانگاه خوب است، اما به بهداشت بیشتر اهمیت بدهید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان با اشاره به بهداشت و درمان تصریح کرد: تمام تلاشمان باید بر روی بهداشت باشد که یکی از مهمترین دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولین نیز می‌باشد.

مجذوبی افزود: پیشگیری در هر زمینه‌ای بهتر است تا درمان، در حوزه‌ی بهداشت و درمان هم همین است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

او گفت: سلامت و پزشک خانواده یکی از مواردی است که جدیداً در تویسرکان شروع شده است که امیدواریم در شهرستان نهاوند هم این طرح اجرایی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان با اشاره موفقیت شبکه بهداشت تاکید کرد: طی دو سال گذشته کار‌های بسیار خوبی در شبکه بهداشت و درمان نهاوند انجام شد که امیدوار هستیم نتیجه همکاری‌های مجموعه‌ی بهداشت و درمان در شهرستان، باعث موفقیت‌های پیش رو، و ثمره آن در استان نمود پیدا کند.

مجذوبی با اشاره به اینکه نهاوند مجهز به سیستم ماموگرافی می‌شود، گفت: در آینده‌ی نزدیک ماموگرافی در نهاوند افتتاح خواهد شد که یک ظرفیت بسیار خوب برای شهرستان خواهد بود.

او افزود: اعتبار بخشی در حوزه‌ی بهداشت و درمان شبکه‌ها انجام شده است که در نهاوند هم باید این کار انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان عنوان کرد: مؤثرترین فاکتور در پیشرفت پیگیری است، هرچه قدر پیگیری‌ها بیشتر باشند پیشرفت بیشتری حاصل خواهد شد که امیدواریم پیشگیری‌های بهداشت و درمان نهاوند بیشتر از گذشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.